تاریخچه

گروه فنی مهندسی فارسی تک پرداز در سال ۱۳۸۵ فعالیت های خود را در زمینه فناوری اطلاعات آغاز نمود. هدف اصلی این مجموعه تمرکز بر ارائه محصولات مهندسی قابل اطمینان، هدایت مشتریان خود به سمت فناوری روز دنیا در جهت برآورده سازی نیاز خود می باشد. این مجموعه متشکل از کارشناسان ارشد با تجربه و کارآزموده، تمام تلاش خود را در جهت حفظ اهداف بر پایه مشتری مداری می نماید. تا سریع ترین مسیر در جهت تعالی و کسب جایگاه شایسته‌ی مورد نظر و رضایتمندی کامل مشتریان خود در ارائه خدمات هرچه بهتر را کسب نماید.

ارتقاء کیفیت و رضایتمندی

پیگیری مشتریان بخش جدایی ناپذیری از ارائه محصول و خدمت می باشد. با در نظر گرفتن منافع دو طرفه نیاز است به جهت وفادار نگه داشتن و نیز افزایش رضایتمندی پیگیری‌های لازم پس از ارائه محصول یا خدمت انجام گیرد. تجزیه و تحلیل علل ریشه‌ای حوزه رضایتمندی مشتریان روشی جهت کشف علل نارضایتی، مشکلات و عدم تطابق های موجود در یک فرآیند به جهت شناسایی و بهبود نقاط ضعف می باشد.

منشور اخلاقی

نگرش گروه فنی مهندسی به نیروی انسانی به عنوان سرمایه خود است و تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت آنان بکار خواهد گرفت. همچنین این گروه همواره هامی گروه های دوستدار طبیعت و زندگی سالم میباشد. با این باور که تعهد، وفاداری و احساس تعلق به گروه از مصادیق تحکیم و یکپارچگی مجموعه است متعهد می شویم که به عنوان یک عضو فعال در پیکره ای واحد و منسجم عمل نماییم.

راهکاراهای خلاقانه

به طور حتم هر گروه یا مجموعه سازمانی با توجه به شرایطش می‌تواند ایده پردازی کند و راهکارهای شایسته‌ی خودش را پیدا کند. اگرچه فاکتورهای بسیار زیادی برای تعیین موفقیت یک مجموعه سازمانی وجود دارد، اما داشتن یک تیم که همیشه علاقه‌مند به یادگرفتن علوم جدید است، شما را پیشرو و جلوتر از بقیه قرار می‌دهد و همچنین باعث می‌شود بتوانید مسائل پیچیده را با راه حل‌های خلاقانه و با سهولت بیشتر پشت سر بگذارید.

شغل‌های فراوانی وجود دارد که مهارت پایه برای انجام آنها تقریبا ثابت است، اما توسعه‌ی نرم‌افزار (برنامه‌نویسی) و ارائه خدمات پشتیبانی در زمینه IT یکی از آنها نیست. مهمترین نکته در این شغل آموزش مداوم است. تکنولوژی به صورت مداوم در حالت پیشرفت و تحول است، چنانچه نیروی کار فعال در این زمینه مشاغل بخواهند در کارشان حرفی برای گفتن داشته باشند، باید همگام با فناوری تغییر کنند.
بعضی مجموعه ها از دوره‌های آموزشی ادواری استفاده می‌کنند تا اطمینان پیدا کنند که کارمندان شان یک سری اطلاعات پایه‌ی مشترک را فرا گرفته باشند. فاصله‌ی طبقاتی دانش نیروهای فنی می‌تواند هم به کار و هم روحیه‌ی افراد صدمه وارد کند و بین اعضای تیم فاصله بیندازد. آموزش‌های رسمی که توسط گروه برگزار می‌شود نارضایتی کارمندان نسبت به سطح دانش یکدیگر را به حداقل می‌رساند. واحد تحقیق و توسعه، دارای تجربه طولانی در زمینه توسعه و نگهداری نرم افزار، به روز رسانی و ارتقاء سطح امنیتی، بالابردن سطح کارایی و سرعت و افزودن قابلیتهای جدید و خلاقانه میباشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه و یا موارد مرتبط تجاری و بازرگانی خواهشمند است از طریق روش های موجود با ما در ارتباط باشید. [ تماس با ما ]